Nyfiken på att bli kiropraktor?

Om du känner dig lite osäker i valet av utbildning och yrke rekommenderar vi dig att boka in ett personligt besök. Under ett studiebesök visar vi dig runt i skolans lokaler och klinik, du träffar studenter och lärare, vi berättar om utbildningen och svarar på alla dina frågor om stort och smått.

kiropraktorho¦êgskolan28.jpg

Möt en kiropraktor

Vill du besöka en kiropraktorklinik och träffa en yrkesverksam kiropraktor? Vi förmedlar gärna kontakt till en kiropraktor nära dig.

Träffa en kiropraktor i
Norge, Finland & Island

Vi har kontaktpersoner även för dig som inte bor i Sverige. Personerna studerar eller har studerat vid kiropraktorhögskolan och berättar gärna om hur det är att gå på kiropraktorutbildningen i Sverige och sedan jobba som kiropraktor i ditt land.

Lisa Anderback, legitimerad kiropraktor

”Högskolan kändes både attraktiv och seriös, kursplanen verkade rolig och jag fick träffa studentkåren som peppade mig att söka – jag bestämde mig direkt!”